Forum Gry komputerowe
Najlepsze forum o grach, dla graczy, dla fanów CD-Action i nie tylko. LOGOWAĆ SIĘ!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kane & Lynch Dead Men

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gry komputerowe Strona Główna -> Gry- opinie, opisy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michk10
Stały



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Sob 15:03, 01 Mar 2008    Temat postu: Kane & Lynch Dead Men

Dzisiaj dopadłem koleją gierkę
Kane & Lynch: Dead Men to mroczna i brutalna opowieść o dwóch skazańcach, którzy uciekają z celi śmierci. Pierwszy z nich jest byłym najemnikiem, drugi – okrutnym psychopatą. Choć ci dwaj zupełnie do siebie nie pasują, muszą współpracować, aby przeżyć. Twórcy serii Hitman – IO Interactive – ponownie wznoszą się na wyżyny swoich umiejętności, gwarantując doskonałą rozrywkę, przełomowe rozwiązania technologiczne i mrożącą krew w żyłach fabułę. Kane & Lynch: Dead Men to historia tylko dla graczy o mocnych nerwach!

Cechy gry:
- Dynamiczna i brutalna gra akcji z interesującą fabułą.
- Dwóch niestabilnych psychicznie morderców w rolach głównych.
- Różnorodne misje do wykonania – napady na banki, porwania, walki uliczne.
- Możliwość gry jako Kane lub Lynch.
- Innowacyjna rozgrywka wieloosobowa i tryb kooperacji.
- Możliwość dowodzenia nawet sześcioosobową drużyną.
- Unikatowe lokacje w Los Angeles, Tokio, Hawanie i Wenezueli.
- Intuicyjny interfejs użytkownika.
- Akcja prosto z filmu kinowego – połączenie Gorączki i Człowieka w Ogniu.
- Gra twórców serii Hitman – firmy IO Interactive.

Minimalne wymagania systemowe:
Procesor: Pentium IV 2 GHz
Pamięć: 1024 MB
Grafika: Zgodna z DirectX 128 MB
Wymaga: DirectX 9.0
Dźwięk: Zgodna z DirectX
Napęd: DVD-ROM
Wymagane: 7GB HDD
Windows XP/Vista


...mam nadzieje że będze dłuższe od call of duty 4







z gry.online.pl
Kane & Lynch: Dead Men to gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), wyprodukowana przez doświadczony duński zespół IO Interactive, znany między innymi ze stworzenia takich tytułów, jak Freedom Fighters czy Hitman: Blood Money. Twórcy pod wieloma względami czerpali inspirację ze swoich poprzednich pozycji, dodając przy tym bardzo wiele nowatorskich i ciekawych rozwiązań.

Jednym z najważniejszych elementów Kane & Lynch jest fabuła. Kane i Lynch to imiona głównych bohaterów, obaj są osobnikami nietuzinkowymi i mają za sobą barwną przeszłość. Pierwszy jest eks-najemnikiem o mocno nadwątlonej reputacji (podejrzany o wymordowanie kolegów po fachu z organizacji The 7 i przywłaszczenie sobie wartych fortunę diamentów), drugi choruje na schizofrenię i prawdopodobnie zabił swoją żonę w czasie jednego z napadów choroby (leżała obok niego martwa, gdy odzyskał świadomość). Łączą ich także identyczne sentencje wyroku, zostali bowiem skazani na karę śmierci, a spotykają się w więziennym autobusie, wiozącym ich prosto na tamten świat. Całe szczęście, pojazd ze skazańcami zostaje w międzyczasie uprowadzony przez ludzi z The 7 i nigdy nie dociera do wyznaczonego celu. Wydarzenie to zostało oczywiście doskonale zaplanowane przez grupę „Siódemek”, która chce za wszelką cenę odzyskać skradzione przez Kane'a klejnoty. Lynch zostaje przez owych podejrzanych typków zaangażowany do pilnowania kolegi oraz udzielania mu wszelkiej pomocy. Aby dodatkowo zmotywować byłego najemnika, grupa porwała jego żonę i córkę. Nie mając wielkiego wyboru, pasujący jak pięść do oka duet zabiera się do brudnej roboty. Opowiedziana w grze historia podzielona została na szesnaście rozdziałów, przedzielonych specjalnie przygotowanymi filmami przerywnikowymi. Główne postaci odwiedzają między innymi Los Angeles, Tokio, czy Hawanę.

Gracz kieruje losami tytułowych dwóch nieszczęśników oraz znajdujących się pod ich dowództwem pomocników (inni najemnicy, rebelianci itp.) i wypełnia szereg zleconych odgórnie zadań, wymagających zarówno sprawnego dowodzenia całą grupą, jak i zręcznego działania w pojedynkę. Kontrolę nad naszymi pomocnikami sprawujemy za sprawą intuicyjnego i prostego interfejsu. Ponadto, wykazują się oni bardzo wysokim poziomem sztucznej inteligencji – w ogniu walki sami chowają się za przeszkodami i w racjonalny sposób prowadzą ogień, wszakże w większości są zahartowanymi w boju najemnikami, którzy mają za sobą niejedną potyczkę. Oczywiście, w skład naszej grupy wypadowej mogą wchodzić ludzie o przeróżnych umiejętnościach i doświadczeniu. Istotną rolę na polu bitwy ogrywa również zaufanie, jakim darzą nas podkomendni – początkowo nasza fama nie przysparza nam wielkiego poklasku wśród kumpli i trudno będzie ich przekonać, by w kluczowym momencie np. pożyczyli nam swoją broń (co ma dosyć duże znacznie, gdyż postacie mają ograniczony udźwig i nie mogą nosić zbyt wiele ekwipunku). Nie zawsze też możemy liczyć na pełne posłuszeństwo z ich strony – często nasi towarzysze mają własne zdanie, a ich cel niekoniecznie pokrywa się z naszym, zdarza się więc, że odmawiają wykonania poleceń czy wręcz działają na własną rękę.

Program pod wieloma względami odznacza się dużą innowacyjnością. Wszelkie przeszkody terenowe czy konstrukcje architektoniczne charakteryzują się ograniczoną wytrzymałością na trafienia – beton z filarów z czasem zostaje odstrzelony i zaczyna się kruszyć, oferując coraz gorszą ochronę; samochody zaś po kilku seriach z broni ostrej zapalają się i eksplodują, w oczywisty sposób zagrażając sprytnie chowającym się za nim osobnikom. Także żywe przeszkody (w postaci np. tłumu bawiącego się w nocnym klubie) prezentują zupełnie nowy poziom interakcji z bohaterami sterowanymi przez graczy - nie da się już przejść przez ludzi jak przez powietrze, tak, jakbyśmy byli głową włoskiej mafii. Zawsze możemy oczywiście wyciągnąć broń i strzelić kilka razy, wtedy gawiedź zacznie w panice chować się po kątach i na pewno zrobi się znacznie więcej miejsca, jeśli jednak zależy nam na dyskrecji, musimy zrobić użytek ze swoich barków i cierpliwie przepychać się między bawiącymi się w lokalu gośćmi lub też po prostu znaleźć nieco mniej obleganą ścieżkę. Ma to swoje bardzo wymierne konsekwencje – nasi przeciwnicy lubią wmieszać się w tłum, a potem siać zagrożenie w najmniej oczekiwanym momencie. Gracz też może korzystać z tego typu zagrań, myląc sterowanych przez procesor przyjemniaczków.

Ponadto, autorzy starali się możliwie najdyskretniej wyposażyć nas w informacje techniczne, dotyczące rozgrywki. Wskaźnik zdrowia został całkowicie wyeliminowany, w zamian wprowadzono różnego rodzaju „stany przedśmiertne”, objawiające się m.in. czerwienieniem się ekranu, zakrzywieniem kątów widzenia czy wizjami reminiscencyjnymi (obrazami z przeszłości). Jeśli tylko doświadczymy któregokolwiek z powyższych dolegliwości, lepiej szybko oddalić się w bezpieczne miejsce, celem zregenerowania zdrowia. W takich momentach przydają się dobre stosunki z kolegami po fachu – to od nich zależy, czy nas osłonią przed ogniem lub uratują z tarapatów. Twórcy dopilnowali również, by zminimalizować sztuczność wszelkiego rodzaju komputerowych dodatków: statystyk, menusów czy briefingów przed misjami. W efekcie HUD ogranicza się w zasadzie tylko do prostego menu (obsługiwanego kółkiem myszy i odpowiedzialnego m.in. za wybór uzbrojenia), momentami uzupełnianego dodatkowym mini-ekranem w rogu, monitorującym poczynania naszych towarzyszy.

Ponadto, warto zwrócić uwagę na interesujący tryb cooperative, w którym dwóch graczy przejmuje kontrolę nad tytułowymi postaciami i pracuje w duecie. Kane & Lynch zawiera także pełnoprawny mutliplayer. W tym przypadku maksymalnie ośmiu graczy może przystąpić do zabawy, próbując okraść jedną z czterech dostępnych lokacji (między innymi bank i sklep jubilerski). Kluczowe znaczenie odgrywa tu zaufanie poszczególnych osób do siebie. Zdrajca zgarnia cały łup, narażając się jednak pozostałym osobom biorącym udział w zabawie.








POLECAM ale Na dobrej karcie graficznej




Niebawem będe też miał Crysis PL


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michk10 dnia Sob 15:05, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL-ayeR
Administrator



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Maków

PostWysłany: Śro 22:40, 05 Mar 2008    Temat postu:

O kryśka bym chciał. Toto mnie jakoś nie interesuje Smile .. doceniam programistów ale nie dla mnie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michk10
Stały



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Czw 14:32, 06 Mar 2008    Temat postu:

Crysis jest świetny , magiczny , jak chcecie grać na full wymaganiach karta musi mieć minimum 640 pamięci RAm , wymagania są straszne duże , u mnie tekstury się walą i wygładzanie musiałem wyłączyć a tak to to na full

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL-ayeR
Administrator



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Maków

PostWysłany: Czw 19:18, 06 Mar 2008    Temat postu:

czlowieku wiesz ile ja rzeczy musialem wylaczyc ??Razzp
chociaz domyslnie mialem dosc mocne ustawienia powlaczone. zobacze kiedys jeszcze jak dokupie ramu powinno pomoc. i oczywiscie przy otwartej obudowie;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michk10
Stały



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Wto 15:15, 11 Mar 2008    Temat postu:

PL-ayeR napisał:
czlowieku wiesz ile ja rzeczy musialem wylaczyc ??Razzp
chociaz domyslnie mialem dosc mocne ustawienia powlaczone. zobacze kiedys jeszcze jak dokupie ramu powinno pomoc. i oczywiscie przy otwartej obudowie;p

to aż tak kiepsko z chłodzeniem u ciebie
u mnie wentylatorki na pełnych obrotach i jest gites , chociaż wtedy komp głośno chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PL-ayeR
Administrator



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 912
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Maków

PostWysłany: Czw 20:12, 13 Mar 2008    Temat postu:

Nie jest tak źle ale w CoD 4 kilka klatek przybylo ;]. Jak za darmo takei chłodzenie to moze byc;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gry komputerowe Strona Główna -> Gry- opinie, opisy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin