Autor |
Wiadomość |
Anuśka_ |
Wysłany: Pon 14:42, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
musze powiedziec, ze gra jest bardzo dobra. fajne opcje tuningu |
|
|
66 |
Wysłany: Czw 14:15, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
dobra gra polecam |
|
|
PL-ayeR |
Wysłany: Nie 22:48, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
ja bym moze kupil jakby bylo za co;p
ciekawe jak z rogrywkami sieciowymi |
|
|
Pepe |
Wysłany: Sob 23:16, 01 Gru 2007 Temat postu: |
|
Mam i mi sie podoba. Model jazdy nie jest toporny tylko bardziej realistyczny niż w poprzednich NFS'ach. Grafa i muza bardzo dobre, sporo idealnie odwzorowanych samochodów. Chyba sie skusze na oryginał |
|
|
PLayeR!! |
Wysłany: Pią 21:16, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
wiecie ze nawet przelamalem sie do tego sterowania i dalem gre szanse. Poniosla mnie troszke i pogralem. Trzeba sie przyzwyczaic to fakt. |
|
|
PL-ayeR |
Wysłany: Nie 19:44, 25 Lis 2007 Temat postu: |
|
Mam ... okropne pierwsze wrażenie. Toporny model jazdy. W piach;/
Na plus realizm i grafa |
|
|
michk10 |
Wysłany: Czw 0:44, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
Ja już nie gram w trybie kariery w NFS prostreet ..... budzi u mnie sporą agresje
gra jest prosta generalnie .... ale musze czasami 3 razy przechodzić ten sam wyścig żeby jakieś durne punkty dostać i przejśc dalej |
|
|
Pepe |
Wysłany: Pon 9:58, 19 Lis 2007 Temat postu: |
|
Ja też mam chętke Carbon też był do doopy a go 2 razy przeszedłem |
|
|
PL-ayeR |
Wysłany: Nie 20:02, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
i tak mam chętke:) ... byc moze niedlugo bede mial |
|
|
michk10 |
Wysłany: Nie 14:45, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
po kilku godzinach grania stwierdzam że nowy NFS to będzie (już jest )wielka lipa |
|
|
PL-ayeR |
Wysłany: Sob 23:16, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
Ważne żeby sterowanie dawalo frajde tak jak w NfS Porsche... Zarowno przyjemnie jak i realistycznie... |
|
|
michk10 |
Wysłany: Sob 12:20, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
gra jest taka sobie .... można więc powiedzieć że nie specjalna
grafika zdecydowanie na zdjęciach lepiej wygląda , w rzeczywistości jest nawet dobra (mam opcje graficzne na full) ale nie super ,
w grze jest dziwne sterowanie autami , no raczej inne , ale mi nie odpowiada , a menu główne gry to kaszana , jest beznadziejne |
|
|
PL-ayeR |
Wysłany: Śro 17:18, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
nie ma takich potwornych wymagan raczej... ale pewnie za 2 edycje nfsow bede narzekal ze nie moge pograc;] |
|
|
michk10 |
Wysłany: Nie 20:39, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
SYSTEM REQUIREMENTS
OS - Windows XP/Vista
Processor – 2.8GHz or faster (Windows Vista requires 3.0 GHz)
Memory – 512 MB RAM (Windows Vista requires 1 GB RAM)
Video Card – 128 MB with Pixel Shader 2.0 (AGP and PCIe only)*
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0c
Input - Keyboard, Mouse
*Supported chipsets: NVIDIA GeForce FX 5950 greater (GeForce MX series not supported); ATI Radeon 9500 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required. |
|
|
michk10 |
Wysłany: Sob 17:50, 03 Lis 2007 Temat postu: |
|
w sieci jest już demo gry |
|
|
PL-ayeR |
Wysłany: Śro 15:38, 05 Wrz 2007 Temat postu: |
|
A nawet strasznie bosko. Brakuje mi tylko kilku trybow jazdy bo te 4 to troche malo:/
Mam nadzieje ze bedzie mieszanina Porsche i Most Wanted. . . |
|
|
soldat |
Wysłany: Śro 15:06, 05 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Screeny wyglądają bosko. |
|
|
michk10 |
Wysłany: Wto 17:21, 04 Wrz 2007 Temat postu: Need for Speed ProStreet |
|
Need for Speed Pro Street to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne, zamknięte tory.
Zgodnie z pomysłem nadania NFS-owi nowego charakteru programiści skupili się m.in. na dokładnym przedstawieniu uszkodzeń prowadzonych przez nas wozów. Dzięki pomocy fizyków pracujących na co dzień na uniwersytecie w Vancouver autorzy projektu szczegółowo odtworzyli efekty kolizji z innymi samochodami oraz nieruchomymi elementami otoczenia. Dane jest nam zatem oglądać porozbijane szyby, wgniecione maski, zderzaki, spojlery i inne fragmenty pojazdów, które po zakończeniu wyścigów mogą pełnić rolę odznak – pamiątek po emocjonujących zawodach. Uszkodzenia, jakich dorobiliśmy się w trakcie potyczek z rywalami, mają nie tylko ujemny wpływ na wygląd naszego wozu, ale także na jego wydajność. Należy jednakże od razu zaznaczyć, że do całkowitego zdezelowania gabloty potrzeba nieco więcej aniżeli kilka muśnięć o karoserię innego auta.
Deweloperzy położyli równie duży nacisk na opcję Autosculpt, za pomocą której możemy zmieniać rzeźbę oraz osiągi swego cacka. Modyfikując poszczególne cechy samochodu wpływamy na takie szczegóły jak chłodzenie silnika, obieg powietrza, prędkość maksymalna, waga, konfiguracja przełożeń skrzyni biegów czy przyspieszenie. Efekty dokonanych zmian dane jest nam sprawdzić w specjalnym tunelu aerodynamicznym, a jeżeli stwierdzimy, że naszemu pojazdowi przydałaby jakaś unikatowa część, możemy zainwestować w któryś z ponad 1000 elementów, decydujących o wewnętrznych walorach naszego samochodu. Wszystkie one pochodzą od firm, które obecne są na rynku w rzeczywistości.
Porównując Pro Street do realnego świata należy wspomnieć również o dziesiątkach licencjonowanych wozów, reprezentujących 26 marek (m.in. Honda, BMW, Zonda oraz Audi), jakie brylowały w oficjalnych wyścigach samochodowych w ciągu ostatnich 40 lat. Wehikuły te przeznaczone są do jazdy w czterech trybach rozgrywki. Pierwszy z nich to zmagania na asfaltowym torze w gronie kilku innych zawodników, których auta umyślnie nie zostały podzielone na klasy, aby uczynić wyścig bardziej żywiołowym, pozbawionym sztywnych zasad. Pozostałe trzy opcje to znane już z wcześniejszych odsłon sagi NFS Drift oraz Drag, a także opcja Speed Challenge, w której musimy popisać się uzyskaniem jak najwyższej prędkości.
Choć zrezygnowano z zaserwowania nam możliwości swobodnej jazdy po mieście, nadal jest o co walczyć. Nagrodami za zwyciężanie w odbywających się co weekend konkurencjach są bowiem dodatkowe maszyny oraz szacunek społeczności graczy Pro Street. Nie zapomniano ponadto o entuzjastach gry wieloosobowej oraz osobach, które pragną skosztować namiastki symulacji. To właśnie dla nich przewidziano możliwość wyłączenia wszelkich ułatwień typu: wspomaganie kierownicy, ABS, dzięki czemu mogą sprawdzić oni na własnej skórze, czy Need for Speed powinien być kojarzony nadal tylko i wyłącznie ze zręcznościowym stylem jazdy.
Zdjęcia z www.gry-online.pl
Oficjalna strona gry |
|
|